OBCHODNÍ PODMÍNKY
Vše o nákupu

Objednávky zadané do 21.12. do 8:00 hodin budou odeslány v ten samý den s předpokladem dodání pro DPD a Česká pošta dne 23.12. Pro dodání do Vánoc doporučujeme volit volbu DPD.

ZPŮSOBY A CENY DORUČENÍ

Existuje několik možností, jak si po nákupu převzít své zboží. Vyberte si tu, která Vám nejvíce vyhovuje:

Česká pošta:
Balík na poštu (dodání následující pracovní den po odeslání na vybranou poštu) - 109 Kč. (s dobírkou: 148 Kč)
Balík do ruky (dodání následující pracovní den po odeslání) - 119 Kč. (s dobírkou: 158 Kč)
Za dobírku je účtován příplatek - 39 Kč.

DPD:
Dodání následující pracovní den po odeslání, zaslán email a sledování zásilek na internetu.
platba předem na účet - 89 Kč
platba na dobírku - 128 Kč

DPD ParcelShop:
Dodání následující pracovní den po odeslání do více jak 80 výdejních míst, zaslání avíza SMS a sledování zásilek na internetu. (seznam výdejních míst)
platba předem na účet - 79 Kč
platba na dobírku - 118 Kč

Zásilkovna:
89 výdejních míst v ČR a SR, dodání za 2-5 pracovních dní od odeslání, zaslání avíza SMS/email a sledování zásilek na internetu. (seznam výdejních míst)

-  ČR:
platba předem na účet - 69 Kč
platba na dobírku - 108 Kč

-  SR:
platba předem na účet- 4 € (do 5kg)
platba na dobírku - 6 € Kč (do 5kg)

Slovensko InTime:
dodání za 3-5 pracovních dní, zaslání avíza SMS/email a sledování zásilek na internetu.
platba předem na účet - 7 € (do 5kg)
platba na dobírku - 9 € (do 5kg)

Osobní převzetí:

Doprava na zvolené místo osobního odběru - 30 Kč
Po předchozí domluvě je možné osobní vyzvednutí a zaplacení:

- Přílepy 304,

- Staré Město u Uherského Hradiště, ulice Tonisvorst 2178

- Holešov, ul. Míru 430

Dodavatel může změnit přepravce pouze se souhlasem odběratele.

Kurýrní služba doručuje zásilky v pracovní dny od 8.00 do 18.00 hod. Zvažte, prosím, adresu doručení zásilky, aby Vás kurýr zastihl (např. adresa pracoviště). Také je nutné v objednávkovém formuláři uvést správné telefonní číslo, aby Vás kurýr mohl předem kontaktovat. Správné vyplnění údajů je důležité, aby se zásilka nevrátila zpět. V případě opětovného zaslání je opět účtovaný poplatek za přepravu. Uvedené ceny přepravy jsou platné v rámci České a Slovenské republiky. Poštovné do jiných zemí je počítáno samostatně a zašleme ho na vyžádání.

 

 

MOŽNOSTI PLATBY

 

Platba předem:

Po objednání zboží s platbou předem doporučujeme zboží uhradit ihned po odeslání objednávky. Pokud nebude platba do 5. pracovních dnů uhrazena, bude zrušena. V e-mailové zprávě, kterou dostanete po vytvoření objednávky, jsou uvedeny všechny údaje potřebné k platbě. V případě, že jste zprávu neobdrželi, je pravděpodobné, že ji máte v nevyžádané poště - spamu. Tato zpráva je odeslána vždy hned po uzavření objednávky a je odesílána automaticky. Pokud zprávu nemáte, nebo nejdou zobrazit údaje pro úhradu vyžádejte si číslo objednávky a částku na úhradu na info@superlega.cz.

 

Dobírka:

Po objednání zboží s platbou na dobírku zaplatíte zboží hotově kurýrovi, který Vám objednané zboží doručí. Neplatíte nic předem.

 

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY PLATNÉ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ

I. Základní ustanovení

 

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je Internetový obchod SUPERLega na www.superlega.cz, který provozuje Ing. Norbert Jančo, IČ:75656523, DIČ: CZ6812281476 se sídlem Letná 304, 769 01 Přílepy jako prodávající (dále jen IO SUPERLega) a na straně druhé je kupující (dále jen „Kupující“).

 

Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito VOP a dokumenty „Způsoby dopravy“ a „Možnosti platby“, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

 

II. Provozní doba

Po - Pá 8:00 - 17:00

 

III. Objednávky

Telefon pro objednávky: 734 792 287

Objednávky zadané na dobírku do 9 hodin se budeme snažit odeslat ještě ten samý den.
Objednávky placené předem odesíláme nejpozději následující pracovní den po připsání na účet.

E-mail: info@superlega.cz

Všechny prodejní ceny na stránce jsou uvedeny včetně DPH. Jsme plátci DPH. Převod na € je kalkulován v kurzu 26,50 Kč/€. Cena převodního kurzu může být změněna dle aktuálního vývoje směnného kurzu a je platný pro všechny nově zadané objednávky.

Bankovní spojení pro úhradu objednávek:
pro platbu v ČR: 2400448807/2010, vedený u společnosti Fio banka a.s.

IBAN: CZ9720100000002400448807

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

pro platbu v € v SR: 2700463232/8330, vedený u společnosti Fio banka a.s. (pro SR je to vnitrostátní platba)

IBAN: CZ1520100000002700463232

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

jako variabilní symbol uvádějte číslo objednávky

 

IV. Sdělení před uzavřením smlouvy

Nákup zboží prostřednictvím IO SUPERLega mohou fyzické a právnické osoby uskutečnit bez omezení, za předpokladu, že se budou řídit níže uvedenými pravidly.

  1. Zákazník si může objednat jakékoliv zboží, které je v aktuální nabídce internetového obchodu.
  2. Každá odeslaná objednávka se stává závaznou. Její zrušení je možné pouze v den odeslání objednávky nebo před odesláním zboží a to až po vzájemné dohodě. V případě nepřevzetí nebo vrácení zásilky je firma Ing. Norbert Jančo oprávněna požadovat úhradu vzniklých nákladů na přepravu a balné. Objednávka na dobírku může být před odesláním prověřená na telefonním čísle uvedeném v objednávce. V případě objednávky většího množství zboží si vyhrazujeme právo na ověření dostupnosti a následné potvrzení objednávky.
  3. IO SUPERLega má možnost omezit počet kusů v objednávce. Musí to však sdělit kupujícímu před odesláním objednávky.
  4. Z důvodu častého nepřevzetí zboží zasílaného na dobírku vyhrazujeme si právo požadovat platbu předem v těchto případech: u objednávky více než 4 kusů zboží, nebo u objednávky zákazníkem, který v minulosti zásilku na dobírku nepřevzal.
  5. Po ověření objednávky Vám budou údaje o vyřízení, odeslání a výsledné ceně zásilky zaslány na uvedený e-mail.
  6. Při dodání si musí zákazník zboží zkontrolovat vizuálně ihned po převzetí. Má právo si zboží nepřevzít v případě, že je na něm viditelné mechanické poškození, zjevně způsobené přepravou, nebo pokud je výrobek neúplný. V případě, že poškození není viditelné a reklamace je uplatněna do 10 dnů ode dne dodání, společnost Ing. Norbert Jančo se zavazuje poškozený výrobek vyměnit.
  7. V případě uplatnění reklamace později, platí obvyklý reklamační postup stanovený reklamačním řádem IO SUPERLega.
  8. Oprávnění na záruku zaniká v případě, že k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku, používáním výrobku v nevhodných podmínkách. Ze záruky jsou také vyňaty vady způsobené živelnou pohromou a nesprávným napájecím napětím.
  9. Uvedené ceny přepravy jsou platné v rámci České a Slovenské republiky. Poštovné do jiných zemí je počítáno samostatně a zašleme ho na vyžádání.
  10. Rozpor s kupní smlouvou
    V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Toto ustanovení neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

 

V. Odstoupení od smlouvy kupujícím

a)    Kupující spotřebitel má právo v souladu s § 1829 a násl. zák. č. 89/2013 Sb., občanského zákoníku odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy odeslat prodávajícímu nejpozději 14. dne od převzetí věci.

b)   Zboží by měl kupující spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní, poškozené či znečištěné, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o částku, která odpovídá opotřebení, hodnotě opravy nebo uvedení zboží do původního stavu (v souladu s § 1833 obč. z.). Peníze za vrácené zboží včetně nákladů na dodání zboží budou kupujícímu spotřebiteli vráceny nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícím stejným způsobem, kterým je od kupujícího prodávající přijal, pokud kupující spotřebitel nesdělí jiný způsob navrácení peněz. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu spotřebiteli dříve, než mu kupující spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Jestliže kupující spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

c)   Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit od smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal a novin, periodik a časopisů. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy v případě dodávky zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

d)   Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy dle § 1829 a násl. Občanského Zákoníku, kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky.

e)   O odstoupení od smlouvy musí kupující prodávajícího informovat. např. dopisem nebo emailem. Kupující může také vyplnit kontaktní formulář pro vrácení zboží, který vytiskne a doručí spolu s vráceným zbožím prodávajícímu.

f)    Náklady na objednání a vrácení zboží hradí v případě odstoupení od smlouvy kupující. Jen v tom případě, pokud zboží plně neodpovídá kvalitativním požadavkům nebo bylo vadné, hradí náklady spojené s objednávkou, dodáním a vrácením zboží prodejce. Za zboží plně odpovídající kvalitativním požadavkům se považuje zboží stejné nebo podobné charakteristiky, jaká je uvedená v nabídce zboží na internetové stránce prodávajícího.

g)   V případě, že má kupující stížnost, může se s ní obrátit na prodávajícího prostřednictvím kontaktního formuláře, případně na orgán dohledu nebo státního dozoru.

 

VI. Odstoupení od smlouvy prodávajícím

Prodávající je oprávněný odstoupit od kupní smlouvy v případě vyprodání zásob, nedostupnosti zboží nebo z důvodů vyšší moci, nebo pokud ani při vynaložení všeho úsilí, které je možno od něj spravedlivě požadovat, není schopný dodat zboží zákazníkovi v lhůtě určené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedená v internetovém obchodě. Prodávající je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a zaplatit mu již zaplacenou zálohu za zboží dohodnuté v kupní smlouvě v lhůtě 14 dní od oznámení o odstoupení od smlouvy převodem na účet určený kupujícím.

 

VII. Záruka

Veškeré zboží je nové a prodávající poskytuje na něj čtyřiadvacetiměsíční záruku. Tato záruka platí pouze za podmínky, že zboží je  používáno řádným způsobem a v odpovídajících podmínkách. Záruční lhůta se počítá ode dne převzetí zboží kupujícím. Kupující je povinen zkontrolovat zboží hned po jeho převzetí. Veškeré poškození během dopravy řeší ihned s dopravcem. Ztracené zboží, chybné nebo poškozené součásti, neúplnou dodávku, atd. musí oznámit prodávajícímu písemně do tří pracovních dnů.

 

VIII. Reklamace

Poškozené zboží lze reklamovat a vrátit prodávajícímu do 7 dnů od zjištění poškození. Zboží bude prodávajícím převzato k reklamaci pouze při současném předložení účetního dokladu, původního balení a popisu problému. Případné výdaje za poštovné hradí v daném případě kupující. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno nebo vyměněno.

Adresa pro zasílání reklamací nebo vrácení zboží zakoupeného přes internet:
Ing. Norbert Jančo

Letná 304

769 01 Přílepy

Email: info@superlega.cz

Tel: +420 734 792 287

 

Reklamační formulář ke stažení zde:

Reklamace

Ing. Norbert Jančo

IČ:75656523

Letná 304

769 01 Přílepy

 

Vážení,

zakoupili jsme si ve Vašem obchodě zboží :

číslo objednávky:

číslo faktury:

datum doručení/nákupu:

V zákonné lhůtě 24 měsíců (došlo k následující závadě/zboží vykazuje vady):

 

 

Tímto uplatňuji svoje právo na odstranění výše popsaných závad (vad)

 

 

Jméno a příjmení reklamujícího:

Ulice:

Psč:

Město:

Kontaktní telefon:

Email:

 

IX. Závěrečná ustanovení

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Případné spory mezi IO SUPERLega a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak IO SUPERLega doporučuje Kupujícímu nejdříve využít kontakt na IO SUPERLega pro vyřešení nastalé situace.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 1.5.2017

Kontaktní formulář
Jméno a příjmení: *
E-mail: *
Předmět:
Vaše zpráva:
Opište text z obrázku: *
captcha